Åååhhh neeej!

Stackars Kära Lundmyr of Sweden nalle! King råkade få tag i denna när han var i sitt rum å vi var ute en sväng, den fick bada när jag kom hem;( Han trodde nog det var en leksak till honom eller present. Jag tvättade den i handfatet men jag tror inte han klarar sig så bra... Det var en barn skallra till min lilla syster M som väntar barn i Feb. Hmm,.. attans, får leta reda på en till. Jag håller på att samla ihop en fin goodibag till lillsyrran med presenter till henne å hennes prinsessa<3<3<3
2012-10-13 - 18:31:02 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Åååhhh neeej!

Postat av: ♡ ☮ ✞ ·.¸¸.· ▲ »*JoJZ - Uɴᴅᴇʀʜåʟʟɴɪɴɢ ᴘå ʜöɢ ɴɪᴠå ·.¸¸.· `▲»* ✞ ☮ ♡ http://jojz.blogg.se

SV: så sant ! :D

Ha en fortsatt fin kväll du också ! :)
2012-10-13 (20:54:23)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: