PT Möte Patrik Carlström

Hej! Hur har ni det? Fryser ni? Fy va ruggigt å kallt det varit idag! Det har blåst rejält idag! Så på med varma kläder! Idag har jag träffat min PT 10.00-12.30. Vi snackade träning, kost, mål och upplägg bla. Tiden går fort när man sitter å snackar och klockan springer lätt iväg. Snacka om bra timing dock då jag bokat in att träffa min väninna N vid 12.30 för lunch.
 
Patrik verkar bra jag tror han kan komplettera mig där jag saknar delar och hjälpa mig komma iform och nå mitt mål till sommaren. Det här känns kanon bra! Jag har fått en hel del tips idag på hur jag kan förbättra min träning och lite förslag på kosttillägg och annat skojj! Spännande! Första träningstillfället ihop blir på måndag! Härligt! Det här kommer bli så kul! Och så bra! Det ser jag verkligen fram emot! Tillsammans tror jag vi kommer bli ett bra team och då finns det inga begränsningar för hur långt jag kommer att kunna nå! Tack Patrik för idag!
 
2012-11-29 - 15:48:11 Kost&Träning | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på PT Möte Patrik Carlström


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: