Packat å klart=D

Då var väskan packad. Jag packar alla krämer, duschgrejjer å sånt i små reseförpackningar så att det ska bli lätt att bära med sig. Skönt! Nu har King & jag gosat + gått långpromenad och strax börjar långhelgen/jobbhelgen. Jag jobbar ända tills måndag dvs 2.5 dygn i rad ca. Jag kommer nog slänga in något litet inlägg under helgen men jag uppdaterar mera i veckan. Hoppas ni får en toppen Halloweeen! Vi började firandet på jobbet igår med pumpa tillverkning och pumpasoppa. Så gott=D
 
2012-11-02 - 10:53:19 Everyday Life | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Packat å klart=D

Postat av: Ida http://vintersaga.blogg.se

Vad roligt med ny pyjamas. Jag är lite smått tokig i pyjamasar ;)

Hoppas du får en trevlig helg trots arbete.
Kram Ida.
2012-11-02 (13:14:51)

Postat av: Kajsa Franzén http://johanssonkajsa.blogg.se/

Kul att halloweenpyssla lite :) De ska vi göra idag oxå, för imorgon får vi låna leon några timmar :)
2012-11-02 (15:43:23)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: