Kom ihåg dina kvitton!

Titta vilken smart app! För alla tankspridda som mig! Jag brukar slarva å slänga alla kvitton i samma kuvert. Senn får jag ägna mig åt att leta efter rätt kvitto i evigheter. Ikväll har jag nog ägnat minst 2-3 tim åt att städa, sortera lådor papper, grejjer å kvitton för att hitta rätt kvitto till mina trasiga hörlurar! Och skam den som ger sig! Jag hittade det slut=d Och nu är två av skräp lådorna, allt i allo lådorna sorterade och städade på köpet!
 
Enormt dryg uppgift dock så jag måste lära mig hålla koll på kvittona. Så vad kan passa bättre än en kvitto app? Det finns flera bra appar att andvända till din Iphone eller android. Kvittar tex eller spara kvittot.se. Gå in där för att lätt komma igång!
Lycka till!
2012-11-01 - 22:30:53 Areyanna tipsar | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Kom ihåg dina kvitton!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: