Fika på Napoleon med älskling<3

Hej! Efter jobbet hämtade sambon & King upp mig vid jobb. Vi åkte till Bernards & fikade. Alltid lika mysigt att umgås på det sättet en lördagsförmiddag! På stans bästa fik Napoleon dessutom! Dom har verkligen allt av både nyttiga å onyttiga men bra alternativ, fikabröd, bröd, mat och frukt + mat i farten! Love it! Vilken lovely day!
 
Efter jag vilade jag en stund & tog sedan ett avslappnande bad för att komma ned i varv. Nu har jag smörjt in mig med en underbar hudcreme, krupit in i myskläderna & satt mig här vid datorn. Jag har endel att stå i idag men jag ska försöka få in lite lugn & ro även + vila & återhämtning i helgen<3
2012-11-10 - 13:57:00 Friends & Family | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Fika på Napoleon med älskling<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: