Spa pedikyr Nailcenter Jönköping

Hej! Igår gick dagen alldeles för fort! Jag hann ej uppdatera för dom ringde in mig på jobb och på förmiddagen var jag helt fullbokad. Efter promenad med king + ärenden på stan åkte jag till Nailcenter och njöt av pedikyr + nya naglar + manikyr. Så härligt! Det förtjänade verkligen mina fötter!! Åååh så gott!! Har ni inte testat det innan så kan jag gott rekommendera det! Skön massage i massagestolen + skön spa pedikyr med fotbehandling + scrubb+ filning + lackning av tånaglarna=D




                                                                                                                                           

2012-05-27 - 11:26:15 Makeup & Skönhetsvård | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Spa pedikyr Nailcenter Jönköping


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: