Nybäddat och rent!


Hej! Pjuh! Äntligen klar med stykningen av sänglakanen+ kläderna! Har städat + fixxat å donat med! För vad är en skön stor säng utan rena lyxiga sidenlakan? Ingenting! Så sambon min akta snuset nu! För nu är det vitt! Notera att sambon fått mörka kuddfodral dock med en tanke, att jag ej blir sur om det kommer snusfläckar på dem. Ingen hund i sängen framöver heller! Vem orkar byta lakan var och varannan dag? En gång i veckan räcker! Stryckningen av lakanen tog ju nästan 1½ timma!! Hmmm!!! Men jag nöjjer mej sällan med något annat än det bästa genom att göra det helt perfekt! S¨åå! Nu är jag nöjd! Nu kan jag sova! Å njuta av ett rent skönt friskt och väldoftande sovrum! Yeeey!!! Åååh va skönt!!  I love my bed!!


2012-05-17 - 16:56:44 Home/ Inredning | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Nybäddat och rent!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: