Min underbara soffa!




Vardagsrummet går numera i grått, tidigare vitt och turkost + ljusblått. Jag sa att jag aldrig skulle tröttna på det men ,eftersom jag tycker det är så kul att inreda så blev det lite ändringar när jag skaffade King. Soffan är köpt på Mio, en dyr historia då jag valt design + delar + storlek + form själv + tyg men jag är nöjd<3<3<3 Här spenderar sambon ett par timmar per dag framför dataspelet och jag nån timma då å då för gemenskap med vänner King, familj eller tv<3<3<3 Jag föredrar ju ljusa vackra färger som ger en kick annars men jag fann att grått kan vara rätt bra och skönt när man behöver varva ned. Jag får så många intryck annars och för mycket ideer hahaha=D Så grått är perfekt! + Att den rymmer mig sambon å King<3<3<3 + Det syns ej om den blir lortig + lätt tvättad ifall en olycka händer då tyget ej suger åt sig som vanliga tyger=D En drömsoffa helt enkelt! Unik och underbar!



2012-05-17 - 16:50:34 Home/ Inredning | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Min underbara soffa!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: