Min trogna följeslagare King<3

Jag bäddade ned mig i sängen efter badet med datorn för att lyssna på lite musik. Men jag somnade! Redan vid 22 ca.. Och King la sig troget jämte mig fast han tyckte att matte var tråkig som var så trött. Tänk vilken fin egenskap han har! Att alltid finnas vid min sida även när det inte är så roligt eller givande för honom själv! Tilläggas ska att jag busade med honom massa massa+ gav honom ett gott tuggben innan jag bäddade ned mig i sängen=D=D Men en så stor hund som jag har kräver mkt aktivering + motion även de dagarna man är trött. Som tur är har jag en underbart fin vänn som heter Paolo som passar king de dagar jag jobbar eller då jag ej hinner med. För en så fin hund som King som jag har förjtjänar det bästa! King har ett hjärta av guld och han förtjänar det bästa! Han kräver mycket men han ger även så mycket tillbaka! Så jag är glad och tacksam för min underbara trogna vänn!!<3<3<3<3



Världens finaste King å jag<3




                                                                                                                                     

2012-05-05 - 12:28:12 Hearth things | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Min trogna följeslagare King<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: