Godnatt bloggen!


Nu är det dags att nana. Mitt hår ser ut som hej kom å hjälp mig idag men efter lite schamponering + inpackning kan jag nog ha det några dagar till. Dags å sätta i nytt snart=) Beställer nytt 100 slingor imorrn mörkbrunt=) Tycker att jag passar både i mellan ljusbrunt å mörkbrunt men jag tror det blir mörkt i sommar. Vad tycker ni? Jag har max mitt löshår i 4 mån senn byter jag slingorna. Hur länge tycker ni att håret håller sig fint ni som har exstensions??

2012-05-24 - 22:05:37 Makeup & Skönhetsvård | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Godnatt bloggen!

Postat av: Kajsa http://johanssonkajsa.blogg.se/

Jag tycker nog du ska bli ljusare till sommaren som alla andra, ser så fräsht ut i solen :) Men du ska såklart ha de du trivs bäst i! Du är säkert lika snygg i båda :)
2012-05-24 (22:38:39)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: