Glossybox!

Hej! Nu har jag äntligen beställt min Glossybox med maj månads produkter! Ååh vad roligt! Älskar du Makeup och skönhetsvård precis som jag? Gå då in och beställ din box på : Glossybox.se

Så går det till: Man startar en prenumeration och en gång i månaden får man hem en fin ask, ganska stor sådan, med 5 olika produkter i både stora och små varuprov eller produkter. Dessa får man testa och sedan kan man recensera dessa och samla poäng och när man uppnått ett visst antal poäng så får man nästa box gratis

 Just nu: Kan du vinna en resa även för dom har gömt en resa till för två till Provence i en av maj boxarna! Så skynda å beställ din box nu=)=) Perfekt till dig själv att lyxa med eller som present till någon annan! Jag ska skicka efter några extra till vänner å mina systrar<3<3<3<3<3 Tina det här är ju sååå du! Go for it!!'

Kul! Jag älskar å testa nya produkter! Så roligt det ska bli att se hur maj´s box ser ut! Längtar redan!!






2012-05-14 - 21:40:14 Areyanna tipsar | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Glossybox!

Postat av: Tina http://beauty.viktbloggerskan.se/

Har såklart redan beställt! :-) Har faktiskt prenumererat ett tag redan, väldigt nöjd med april månads box faktiskt! :-)
2012-05-15 (07:44:45)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: