Rosa HH fleece=D


Hej! Godmorgon på er! Nu har jag kommit hem från jobb igen. Nu väntar en välbehövlig dusch och senn promenad med King. Idag är jag ledig och ska  gå på thaimassage och sedan en sväng till högskolan och träffa syon där. Jag kommer även packa upp löpbandet + ladda upp bilder på shoppingen tidigare i förra veckan som jag ej hunnit med. Här kommer en bild allafall. Jag hittade en ubersnygg rosa fleece tröja från Helly Hansen på Team Sportia. 599:- tror jag den kostar eller 699:- minns inte. Men så snygg på till mitt mörka hår=D

Jag måste tyvärr rusa nu för att hinna, men j
jag kommer att uppdaterar bloggen under dagen så fort jag kan! Ha en skön måndag nu! Måste hinna leta reda på mina gymnasiebetyg med! Ska prata om vidareutbildning med syon idag. Vilken kurs eller utbildning jag tänker på får ni se framöver=D


2012-06-18 - 09:17:08 Shopping<3 | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Rosa HH fleece=D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: