Morgonpromenader! Nu börjar det likna något !

Ååh vad skönt å komma igång och röra på mig igen! Imorse powerwalkade jag 60 min!! Härligt! Dom här 10 kilona jag släpat på så länge nu ska banne mig bort! För den här tyngden är inte bra för varken kropp själ eller ryggen! Så att gå 30-60 min Powerwalk i olika intervaller blir mitt motto i sommar! Nu kör vi!!
 
Jag hadde rätt ang bandet dock det var lutat innan men nu ändrat till plant! Så skönt för vaderna! Vilken lättnad! Jag gick i 45 min dock men bandet stannade 2 ggr för att skosnöret gick upp + ipoden ramla ned från stället haha=D Så mätaren borde stå på lite mer! Här jagar vi minutrar och kalorier! WIeeee! Go Meee!!
 
 
2012-06-22 - 12:27:30 Kost&Träning | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Morgonpromenader! Nu börjar det likna något !


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: