Molnen hänger tätt

Hej! Hur har eran start på veckan varit? Min har varit seg, jag har gått och varit sjukt trött hela tiden, fattar inte vart det kommer ifrån. Om det inte blir bättre snart får jag gå till läkaren å kolla det. Ont i huvudet varje morgon+ konstant illamående+ trötthet-- somnar direkt 2 tim när jag kommer hem från jobbet om inte längre. Suck,.. Det är inte kul när man vill men inte orkar ... Det kan kanske bero på vädret även? Längtar tills solen tittar fram! Gäller att försöka skapa solsken inuti dock! Så det ska jag försöka med resten av veckan! För även om det är mulet utanför och ruggigt så kan vi få solsken inifrån=D Ha en fin kväll!



2012-06-12 - 19:58:16 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Molnen hänger tätt


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: