Where there is à Will there is à Way!

Hej! Träningen på gymmet idag gick super bra! Taggad å stark! Nu kör vi! Dö fett dö tänkte jag när jag sprang hela 20 min som avslut efter 30 min crosstrainer hög puls och 30 min styrka. Folk glor endel på gymmet dock? Jag tränar hårt, svettas! Har inte tid å ägna mig åt nån annan under träning! Var så inne i träningen idag att jag inte ens märkte när jag rev upp höger pekfinger, kändes inte ens men det blödde :/ Känner inte smärtan just nu, inte hunger eller sug heller utan fokuserar bara på mitt mål. Denna 1,5 vecka som är kvar av ledigheten blir det hårdträning å NO MERCY! Imorrn blir det PT träning igen:) Längtar till passet redan! Men innan blir det morgonpromenad och Senn frissa besök:) Nu blir det sängen. Sweet Dreams! Köpt träningsdagbok å ny kalender med :)

2012-12-27 - 23:49:33 Kost&Träning | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Where there is à Will there is à Way!

Postat av: Linnea http://erne.blogg.se

Svar: Tack! :)
ja det är väldigt skönt med jullov! :) Har verkligen sett fram emot det! synd bara att det är så kort! :(
Tack desamma! Hoppas att du hade en trevlig jul! :)
2012-12-28 (00:07:41)

Postat av: Malin http://neverwithoutu.blogg.se

Hejja hejja! :D
va duktig du är!

Ha en fin fredag.
Kram
2012-12-28 (10:44:24)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: