Solariesol med Dvitamnin

Hej på er! Nu ieftermiddag har vi solat på solariet jag å sambon. Super skönt! Somnade nästan=)Senn har vi tagit det lugnt hemma, eller jag närmare bestämt. Jag har legat och läst. Jag har haft huvudvärk två kvällar i rad nu dock=/
 
Hjärtat slår lite snabbt å ojämt känns det som och jag har svårare med andningen å hostar endel. Tror det är resultatet av kombinationen hård träning, mindre kolhydratsdiet och att jag ej tar koffeintabl längre. Det är nog inte så farligt det ger sig, mer som abstinens tror jag efter koffeinet å kolhydraterna, bara å hålla ut. Övning ger färdighet=)
 
2012-12-29 - 18:51:00 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Solariesol med Dvitamnin

Postat av: Helena http://helenassota.se

Håll ut med dieten! Det blir säkert bättre efter några dagar när kroppen vant sig:)
Duktig du ärsom satt dina mål för ett nyttigare liv!

Jag önskar en skön sista helg år 2012! Kram
2012-12-29 (20:03:22)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: