Ny Micro! Samsung MSE89F

Denna fina Micro från Samsung blev det idag. Jag råkade ju elda upp vår förra när jag gjorde popcornisar=/ Men men den var rätt gammal ändå. Vi har gått å kikat på flera men den här verkar bäst både i pris och funktion + design. Super snygg!
 
Nu får jag plugga på instruktionsboken rejält för man kan tydligen koka grönsakerna i den där burken som står ovanpå? Plus att den mäter fuktigheten i maten och massa annat som min kära sambo är helt tokig över av glädje å förundran=). Hoppas den inte är för svår å manörvrera å klara för mig dock haha. =D Nu kan jag planera maten bättre dock=) Å fixa den snabbare=)
2012-12-29 - 18:43:00 Everyday Life | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Ny Micro! Samsung MSE89F

Postat av: Sandra http://www.aslundsandra.blogg.se

Oj den kunde man inte göra lite saker med den.. hehe lite mer avancerad än den jag har! :P och snygg var den också!!

Hur är det med dig? Några planer inför nyår?
Massa kramar från mig, milah & benji.
2012-12-29 (18:52:03)

Postat av: Patrik http://patrikludvigsson.se

Jag har också en Samsung, fast äldre. Tycker den är riktigt bra. Den har en massa funktioner, bland annat grill och varmluftsung. Trycker ändå bara på knappen som ger en minut, eller två på full effekt :)

2012-12-29 (19:56:43)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: