Morgonstund har guld i mund!=D

Godmorgon Alla glada! Vilket fint väder vi har idag!Jag har just varit ute med King på en långpromenad med Kingen och träffat en gammal dam som ville hälsa på king. Det är alltid lika kul och modigt när dom sträcker fram sina små rynkiga händer till min stora vovve som blir så ivrig att han nästan välter omkuill dem. Men hon blev glad och dom verkar vara mer vana och orädda för stora hundar konstigt nog. Det kanske hadde flera stora hundar på den tiden som vaktade och så. Numera är många rädda för större hundraser vilket jag tycker att tråkigt och att just amstaffarna smutskastats så mkt i pressen. Men men nog om det! Vi tog en skön gungstund i parken med King älskar ju det. Efter vi kom hem forsatte jag med att organisera sommar å vår garderoberna! Så kul! Men ni får vänta lite å se senn när jag tvättat å fixxat klart! Tills dess får ni hålla tillgodo med dett morgontips från Twinigs! Supergott morgon te som ska vara bra för kroppen å ge en bra start på dagen! Ha en skön lördag nu everyone!






                                                                                                                          

2012-04-28 - 09:26:40 Areyanna tipsar | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Morgonstund har guld i mund!=D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: