Dead Tired!

Hej! Läget idag alla bloggers? 
Känner mig hel slut idag med?=/ Vet inte vad det är med mig?=( Jag är trött å slö hela tiden och förkyld. Måste va nått med imunförsvaret nått jag saknar, eller så har jag tagit ut mig för mkt helt enkelt. Spelar liksom ingen roll om jag sovit bra eller inte. Sover sådär, känner mig stressad av att lägenheten inte är färdig än på lång vägar.
 
Menmen ¨så är det när man just har flyttat. Det tar tid att komma iordning och bo in sig riktigt och hitta hur man vill ha allt. Är fortfarande i det stadiet där jag organiserar och packar upp mina grejjer, .. hmm trodde det skulle gå fortare än såhär men jag har verkligen ingen energi just nu.

Ska försöka ladda batterierna denne veckan och orka slutföra denna uppgift dock. Har så mkt grejjer å papper å kläder å saker så jag blir tokig! Men men det är bara å ta tag i. Måste ta tag i tradera å blocket med å lägga ut allt jag inte ska ha kvar där.  Får bli ett projekt en annan dag. Nu ska jag ta ett varmt skönt bad och drömma mig bort lite senn ska vi se om jag har lite mer energi. Börjar jobba vid 3 så har bara nån timma nu innan jag ska iväg. Men men har haft en skön förmiddag trots att jag sov bort det mesta av den;)Blir lätt så när man är sjuk


a en fin dag nu everyone!



2010-05-24 - 12:45:58 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Dead Tired!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: