Pirrigt! Off we go!


Wieee! Snart är det dax!!! Spännande!! =)=)=)För er som inte klurat ut det än så ska jag till salongen vid 10.00 och sätta i nytt hår=)Såklart jag kan göra det själv med som du Jennie men naaaw det blir mkt bättre när jag gör det på salongen+ att det är  så skönt å kunne sitta å slappna av när man blir fin samtidigt=)Ser fram emot mina långa lockar igen! Clipps funkar inte riktigt för mig då jag går upp så tidigt å aldrig orkar sätta i det. Till våren blir det här super fint! En extra sporre till min fortsatta viktminskning även=) Ha en underbar onsdag everyone å wish me Good Luck!
Ska direkt till jobbet senn så vi ses senare i kväll så får ni se resultatet=)

2010-03-17 - 08:19:58 Hearth things | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Pirrigt! Off we go!

Postat av: Jenilita http://www.blonditamedfotboja.se

Vackert hår! Va kul med nytt hår! Ska bli kul att se resultatet:) Ja håller med dig det är gött att bli ompysslad ibland:) Jag har lite svårt för när folk tar i mitt hår haha nån gammal skada det e därför jag oftast gör det själv:)



Hoppas du blir mer en nöjd men det är jag säker på!



PUSS
2010-03-17 (15:08:29)

Postat av: JoJo http://rockdoll.devote.se

gud vad fin du är i håret! :D



sv; har du väl gjort en så vill du bara göra fler. jag lovar :) för att jag gillar nordisk mytologi plus att den är snygg :) och så äre lite på kul eftersom jag heter thors i efternamn :)



när har ni planer att komma upp på besök igen då? :)

ha en fotsatt trevlig onsdagkväll söta du! :) puss!
2010-03-17 (18:35:10)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: