Next Projekt: " Back Tattoo"


Vissa tycker att man märker sig för livet andra att man uttrycker sin personlighet? Ser du tatueringar som ett konstverk i sig självt? Mitt nästa projekt och mitt första tattoprojekt kommer bli en ryggtattoo. Exakt vad motivet blir får ni se, men jag kan säga så mkt att det blir mäktigt och riktigt powerful! Egendesignat nästan helt;) Så håll utkik här på bloggen framöver! Själv tycker jag tatueringar på killar är riktigt läckert, men få och snyggt gjorda på tjejer är snyggast. För många eller dåligt ritade är ingen hit. Har du nån tattoo?=)

 

 

2010-03-15 - 16:49:22 Hearth things | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Next Projekt: " Back Tattoo"

Postat av: Alexia http://alexias.webblogg.se/

Ja jag älskar också tatueringar...Speciellt på killar,det är så porrigt=)..



Jag gjorde min första tatuering för två veckor sen på handleden..Asnöjd=D...



Kram Alexia
2010-03-16 (13:01:53)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: