Sunshine day!;)

Hej! Å hopp! Idag har jag gjort ingenting annat än att vila vila och återingen återhämta mig å vila! Vi sov nog ända tills 12.30 då sambon min vart ute med grabbarna på bio å kom hem sent. Dvs vi la oss sent. Senn gick vi ut i solen med resten av familjen i trädgården en sväng.)( *myys*<3<3

 Har införskaffat mig världens underbaraste Sololja med kokosdoft + solskydd från Hawaiian Tropic + vanlig suncreen vanilj därifrån=) Love it! Man luktar så fräsch å gott! Dessa kommer bli givna sommar favoriet å följeslagare i sommar på stranden! Så skönt att sommaren äntligen är här! Nu får vi passa på att njuta! =) Hur har eran dag varit??



2010-06-04 - 23:12:28 Hearth things | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Sunshine day!;)

Postat av: Ehlin http://madamehollywood.webblogg.se/

Å dem godaste och bästa solcremerna!

puss
2010-06-05 (09:13:24)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: