Onsdag morgon..



Inatt blev det  ingen sömn för mig alls, jag var vaken tills 6 ca.. Senn sov jag 2 tim å senn har jag varit igång å tjutit hela förmiddagen,.. Grät så jag spydde... Fy va illa jag mått... Fruktansvärt vad ont det gör att bryta upp .. Särskilt med tanke på allt vi gått igenom.. Detta måste vara något av de svåraste besluten jag tagit i mitt liv. 

 Inga huvudvärkstabletter i världen kan ta bort den smärtan jag känner just nu eller vakumet jag lever i för tillfället.. Det känns som jag sitter instängd i en bubbla utan syre och luft och inte kan andas... Men det är inte lätt för någon... Uppbrott är aldrig lätta oavsett..  Klockan 8a var mitt ex här med sin familj och hämtade sina grejjer,.. Nu är jag själv här.. Det ekar tomt mellan väggarna... Det kan jag erkänna och säga...

Det känns inte lustigt alls på något sätt,... men ändå är det nog det enda rätta... Jag hatar att göra människor besvikna och sårar aldrig någon med flit,.. så detta blev en prövning som heter duga... Jag är nog chockad av allt än... Det har varit mkt nu,... Men jag vet att det kommer bli bätttre. Vi får minnas de fina sakerna och de fina minnena.Dom finns för alltid i mitt hjärta.


2010-06-23 - 12:14:30 Hearth things | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Onsdag morgon..

Postat av: Madamehollywood http://madamehollywood.webblogg.se/

Kan inte beskriva hur jag lider med dig! Uppbrott är inte kul. Hoppas att du står stadigt snart igen! Skänker dig många tankar min fina. puss!
2010-06-23 (13:12:44)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: