Up for today;)

Hej! Idag har jag forsatt med rensningen av mina garderober. Jag har gått igenom otaliga väskor, skor och kläder + party dresses som bara hänger å slänger. Såg på Tradera att det var bloppis så vi får se fall jag slänger ut endel där=) Vad tycker ni? Det mesta ska jag nog skänka till välgörenhet. Eller vad tycker ni? Blocket å Tradera? Nu är det nästa måste som gäller strykning av allt tvätt. Finns massor kvar att göra inredningsmässigt med  vill få det iordning å fint innan lillsyrran kommer på besök next week=) Så jag måste sätta fart=) Nätet har krånglat idag även=/ Så det är därför jag ej kunnat blogga. Men nu bestämde det sig visst för att hoppa igång igen=) Toppen! Då kan jag allafall kolla mailen å slänga in några inlägg=) Ha en toppen dag everyone!



Jag älskar å stryka;O) Älskar känslan av nystrukna varma kläder och att krypa ned i nystrukna sköna sidenlakan på kvällen=) Men när det blir så här mkt att ta hand om på en gång? Då kan jag erkänna att det inte känns lika kul å rogivande=) Å då hjälper det inte ens att jag har världens sötaste rosa strykjärn och vattenspruta.... ;) Men men bara å sätta fart!






2010-07-21 - 13:55:01 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Up for today;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: