Gomorron Sunshines!

Vilken härlig morgon va? Dvs min första semester dag!! Yeeey!! ÅååÅååååhhh så härligt! Jobbade 12 tim dagar förra veckan å denna veckan 6-15.30 + 7-17.30 i fredags så det var långa dagar å tuffa pass! But I did it! Å nu har jag semester! Yeeey! Blev ingen vidare sovmorgon idag men bättre än att gå upp 06.00=) Har massor att fixa med idag! Som den gigantiska stora tvätthögen som på nått mystigt sätt växt för varje dag??;) Shit det kommer minst ta halva dagen!! Hmmm, men men måste ha mina outfits ready för sommarens äventyr! Händer hos er idag?



Grrrrr=( Bara till att sätta fart då... Antar jag....
Dvs så att jag kan visa er mina nyshopade vackra kreationer å clothes;)
Här ligger säkert flera kilos kläder på hög men ändå är garderoben rätt full??!! hmmm... Någon där ute som känner igen det scenariot??

2010-07-17 - 07:57:32 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Gomorron Sunshines!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: