Up for today:


Såhär ser jag ut just nu=) Kännde mig dötrött innan jag satte in linserna, nu blev jag super pigg. Varför är det alltid så? Kännde mig döende innan juh hahaha! Nee da, lite hostig å snuvig bara. Dagen idag går mest ut på att ta det lite lugnt & senn jobba em/kväll. Ska försöka fixa till menyn i bloggen som av nått mystiskt skäl hoppat ned ett par meter? Hmm...Morgondagen är jag ledig hela dagen å senn hela helgen så det känns skönt=)  Ladda batterierna lite inför next week! Ha en tokskön torsdag everyone!

 

2010-01-21 - 11:09:08 Makeup & Skönhetsvård | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Up for today:

Postat av: Madde http://maddisenj.blogg.se/

Hej!



Nu har jag lagt upp en tävling i bloggen där du kan vinna ett fint berlockarmband! Mer info finns på min blogg. Delta gärna :)



Kram /M
2010-01-21 (18:44:49)

Postat av: Rebecca http://rebeccaan.blogg.se/

åh, tack! :) du med sötis!
2010-01-21 (19:06:45)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: