Tandoori Palace Indiskt=)


Kännde mig lite nere igår, då förkylningen aldrig går över, å jag va sur för att jag skulle jobba helg trots att jag redan gjort mina 43 timmar denna veckan. Menmen det gav sig så fort jag hoppat in i badet och satt in nya löshåret=) Hjärtat jobba ända till 21.00 så vi hann inte åka å handla utan det blev supergod utemat på indiska favvo restaurangen Tandoori Palace i stan. Jag bjöd igen hjärtat för gången han bjöd mig där sist=) Supergod mat verkligen! I love it!! Älskar när man får in en massa varma grytor å såser å bröd å sallader=) Får mig att längta tillbaka till Indien=)Supermysig kväll!

2010-01-29 - 09:27:07 Hearth things | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Tandoori Palace Indiskt=)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: