Jävla skit gubbe!!!


Det här måste va den jobbigaste skitdagen jag haft på länge!! Jävla skitgubbe!! Satt på bussen hem från jobb, dö trött efter en 10 timmars dag som började 05.00 idag,.. En alkoholistgubbe trängde sig fram till mig å satt sig jämte mig på bussen. Han stank både urin, svett å gammal äckllig fylla, ..men jag sa inget, .. Han va otrevlig å ful i munnen men jag höll käft å unvek att svara honom. Han satt där och drack sin whisky å senn somna han. Jag knacka han på axeln å sa att jag skulle gå av, han blev helt knäpp å fick nått psykbryt eller nått å vägra flytta på sig utan satt där och blockera min väg. Jag blev vansinnig! Men jag visste att jag fick lov att behärska mig då jag inte ville starta bråk i onödan med ett alkoholpåverkat fyllo. Så jag fick hoppa över honom å hans höga väska å skynda mig ut. Skitgubbe sa jag till honom när jag gick förbi! Å det var han med! Mycket värre! - Jag skiter i dig sa han då. Skitgubbe sa jag skärp till dig för fan! Han somnade ... Å jag gick in till frissan och klippte mig, arg som ett bi!! Hmmmm!! Att dom alltid ska tro att allt handlar om dem å att dom har rätt att göra vadsomhelst!" Ta tag i era liv istället för att förstöra för er själva å alla andra omkring!!

 

2010-01-28 - 19:25:28 Everyday Life | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Jävla skit gubbe!!!

Postat av: Ehlin http://madamehollywood.webblogg.se/

Fy fan vilken äckelgubbe!!!! Jag är typ rädd för alkisar för att de är så ÄCKLIGA! Om de kommer i närheten av mig så ser jag till att vara utom räckhåll innan de hunnit fram. De är snuskiga som kloakråttor och håller med dig, ta tag i era jävla liv istället! Jag menar, det finns ju en anledning till varför de hamnat där de är och någonstans på vägen dit borde de väl tycka att de gör fel? Har aldrig förstått mig på såna människor.....

Uuuh... lider med dig att du var han satte sig bredvid fina dig. De får mig att känna mig besudlad....



2010-01-29 (02:23:11)

Postat av: Hanna http://myhistorymylife.blogg.se/

ja usch för sådant folk=/man vet inte heller hur en alkolist kan reagera heller=/

du får ha en trevlig helg gomman

poss
2010-01-29 (10:14:48)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: