Hemma hos mig just nu:


Jag är hemma och förkyld igen=( Sambon å alla på jobb är sjuka med=( Fattar inte varför jag ska råka ut för det här å bli förkyld hela tiden! =( Jag höll mig friskast längst av alla nu dock men ändå=( Så trött på det här. Jag har kört Kan Jang jätte länge och käkat alla vitaminer som finns, men men jag ger mig. Det kanske inte är meningen att jag ska gör nått just nu? Jag som inte kan sitta still och inte just nu..
Får bädda ned mig i sängen igen=( Som tur är har jag världens bästa hjärta som köpt tidningar till mig att roa mig med + Lotta Thells senaste bok! För kärleks skull! Tack älskling" Kan verkligen rekommendera hennes serie med självbiografiska böcker! Man sträckläser dem från sida till sida så välskrivna och spännande är dom=) Well well jag ska inte klaga mer utan se till att bli frisk! Ha en fin tisdag everyone!

2010-01-19 - 11:12:35 Everyday Life | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Hemma hos mig just nu:

Postat av: Hanna http://myhistorymylife.blogg.se/

ja dessa förkylingar.Jag har ju feber från och till så jag vet hur frustrerande det är...jag vill ju kunna träna och må bra.

min mage är inte alls bra.har ju min magsjukdom som blivit försämmrad och nu på de en annat mög som jag får ta medicin mot...usch.

förhoppningsvis får jag träffa en läkare på vårdcentralen så de kanske kan sjukskiva mig i några dagar så jag får bort de värsta med magen för jag kan knappt gå eller ligga när de sätter igång=/

jag hoppas du får en fin onsdag

kram
2010-01-20 (07:15:55)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: