Utsatt för blottare på bussen!!


 Awwwwwwwwwwww!! Fyyy va äckligt!! Kännde imorse när jag åkte till jobb att någon stirra på mig bakifrån obehagligt, den delen av bussen var rätt tom där vi satt..,.. Såg att han fippla med nått i spegelreflektionen i plexiglaset framför mig,.. i sitt knä.., men inte vad...Förräns jag vände mig om å han satt där med Snoppen i handen och runka!!!  Man såg allt!! Han blände på mig med äckliga sjuka ögon & Dregglla!! Uuiiieeewww!! Sååå äckligt!! Sick!!  Jag fick panik! Sprang fram till busschauffören som blev rädd å inte gjorde ett skit! Gick till en annan buss när jag gått av å bad dom göra något, dom skratta bara å sa kul för honom!!!?? Vad är det här för samhälle vi lever i? Jag blev chockad å äcklad när han gick fram till kvinnor på perongen efteråt! Jag ringde Polisen såklart, .. You never know! Frågan är om jag ska anmäla honom eller inte?? Helt sjukkkkt!!! Sick är det!! Värre än när den påverkade killen pissa i papperskorgen sist på bussen!!


2010-04-11 - 20:31:02 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Utsatt för blottare på bussen!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: