Steg 2 Tandblekning Brilliant smile


Efter steg 1 fick jag ett par snygga oranga skyddsglasögon och en skyddande kräm lades i botten av mina tänder mot tandhalsarna som skydd för mitt tandkött. Sedan applicerade Camilla blekningen 10 min *3 sessions.
Resultatet var fantastiskt! Jag har dockvita tänder!
Behandlingen gjorde inte alls ont under tiden blekningen verkade under plasmaljuset, men efteråt ilade det däremot desto mera. Denna behandlingsmetod är skonsam mot tänderna och tandköttet dock och bla Carolina Gynning, idol deltagarna, Blondinbella & Oksana Andersson har andvänd sig av denna metod. Den håller tänderna vita i upp till 3 år=) Det tog 1½ timme för att få kritvita tänder=) Det kostar från 1800- 3500:- dock men det var det värt!  Brillint är allt jag kan säga! Så enormt snyggt och fräscht! Tusen Tack Camilla !Det var så värt det! Efter bild kommer upp ikväll^^




2010-04-28 - 13:00:11 Makeup & Skönhetsvård | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Steg 2 Tandblekning Brilliant smile

Postat av: Kidelin bloggen - Therese http://www.kidelin.se/blogg

Låter som en härlig uppfräschning såhär lagom till våren!
2010-04-30 (14:13:50)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: