Mitt Shoppingtrick*¨¨


I just love shopping! Och det gör säkert ni där ute med! Så mitt trick är att såfort jag köper en sak är att jag säljer då en annan. En ny grejj IN En grejj UT/SÄLJ. Finns många bra sajter att sälja sina grejjer på såsom Ebay, Blocket och Tradera, Torget, Fyndtorget + en massa olika bytessajter där man lätt kan byta sina produkter eller grejjer till något som passar en bättre;) För att inte tala om alla bra loppisar där man snabbt kan boka bort eller bloggshoppen här på blogg.se . Det gäller å va lite smart bara å lägga ned lite energi på det. Just nu har jag rensat massa massa hemma och har ca 20 annonser ute. Vissa går som smör i solsken andra sådär, men det är ofta så det är. Jag tror allafall på att det man ger får man även tillbaka. Känns även kul att just mina grejjer får ett nytt uppskattat hem eller kan glädja någon annan;) Eller vad säger ni??

 

2010-04-01 - 12:49:52 Areyanna tipsar | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Mitt Shoppingtrick*¨¨

Postat av: Jenilita http://www.blonditamedfotboja.se

Jag har alldeles för mycket kläder, massa onödiga köp och mååååååååååånga klänningar med prislappen kvar i garderoben.. Ja vet att jag antagligen lider av något eller så är det något som fattas i mitt liv för jag måste köpa något varje dag, går aldrig in i en affär utan att handla och lägger inte äns ut hälften av mina köp i bloggen för ja tycker det e pinsamt, Jag hade gärna sålt hälften av mina kläder för ja har ingen plats eller använding men jag tycker det e lite skämmit att sälja kläder vet ej varför. Jag önskar jag var lite mer som dig;) puss
2010-04-02 (01:08:19)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: