Nu är datumet bestämt...


Rättegången blir på fredag, ,.. Vi åker upp till Dalarna på Onsdag kväll eller Torsdag förmiddag. Det är info och protokoll å sånt på torsdagen... Mitt hjärta hoppar till,..ångest! Paniken sprider sig i hjärtat, men nervositeten blandas med upprymdhet och förväntan och förhoppningen av upprättelse för dig min kära mamma! Gu va jag saknar dig! Det gör sååå ont!! Kära mamma, .. Hoppas du inte lider mera nu,... Hoppas han får sitt straff! Det ska vi se till! Dear mamma, kära mamma hur kunde det sluta såhär? Att det skulle behöva sluta såhär?? Words cannot express how it feels... Jag håller tummarna och ber inför fredag att rättvisan ska ha sin väg fram på något sätt även om det här aldrig någonsin kan kallas rättvist eller justice,... But justice shall come, .. Du vet vad jag menar kära mamma. Jag älskar dig! This I´ll do for you,.. för att jag älskar dig! <3<3<3<3

2009-09-28 - 12:20:49 Personligt | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Nu är datumet bestämt...


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: