Mommy!!Mom....;(


Hur kunde det sluta såhär?How? Hur kunde det bli såhär,.. jag skulle aldrig kunna överge dig dock hoppas du vet det, .. Men hur skulle jag veta kära mamma? Hur kunde jag det? Mommy,.. Jag är så ledsen att jag inte kunde varit där & räddat dig eller ändrat det som skett,.. Jag är så ledsen att det inte fanns något jag kunde göra för dig..Jag önskar så att jag hunnit träffa dig innan en sista gång hunnit tala om för dig hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig! Jag hoppas du vet hur mkt jag älskar dig! Jag är så ledsen för din skull kära mamma! Det gör såååååå ont! Så ooont i mig! Kära mamma jag önskar du hadde talat om hur det låg till så vi kunnat hjälpa dig? Kan inte förstå hur någon kan göra såhär emot dig, emot dig av alla vackra underbara människor,... Ingen förtjänar något såhär hemskt! Ingen förtjänar att få avsluta sitt liv såhär!! Det är inte rättvist! Det är inte rättvist någonstanns!!!Jag kan inte i mitt hjärta förstå,.. att du är för alltid borta och inte kommer tillbaks.. Vissa svar kommer vi nog aldrig att få. Det enda jag vet är att jag älskar dig och önskar att det bara var en dum mardröm...Jag älskar dig! Du finns för alltid i mitt hjärta<3<3

2009-09-29 - 14:32:35 Personligt | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Mommy!!Mom....;(

Postat av: Jazzy http://jazzyjazzy.blogg.se/

Jag vet att jag måste tro på mig själv, men det är så jävla svårt & jag vet inte vart jag ska få alla krafterna ifrån...! :S
2009-09-29 (19:10:35)

Postat av: Hanna http://myhistorymylife.blogg.se/

man kan aldrig göra saker och ting ogjorda hur mycket man än vill.Din mamma vet att du älskar henne,för sånt vet man.Jag hoppas du hade en bra dag trots omständigheterna och kämpa på som vanligt.Jag är säker på att din mamma är superstolt över den fina männsikan du är.

poss
2009-09-29 (19:44:52)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: