Klart det va Belle skorna=)


Dessa var egentligen tänkta att ha till mitt nya butiksjobb som Makeupartist men naaa,... eftersom det inte blev nått får jag väll ha dem till nått annat=) Perfekta weekendskor eller vid långflygsresor=) Toppen!! Söta va??Jag som alltid kännt att Bellerina pjucks varit så geeky å not for meee... men hey ack vad fel man kan ha=) De här är faktiskt sååå enormt skööööna!! Missförstå mej rätt I love love love heels å klarar mig inte utan dem en dag, men nån gång då å då kan det va skönt å sätta på sig dessa riktigt bekväma söta skorna=) Vi kanske blir bästa vänner jag å Belle skorna vem vet? =)

2009-09-01 - 20:41:35 Hearth things | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Klart det va Belle skorna=)

Postat av: Tuss http://michaelatusshaglind.blogg.se/

Ååh, vad söta!! =)
2009-09-01 (23:17:19)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: