Coach möte på AF*

 


Vet inte vad man kan förvänta sig av Coach mötet idag? Jag har läst mycket inom detta själv och jobbar delvis med det i mitt jobb, så det ska bli kul att se hur de jobbar med det där. Undrar om de har utbildning?? Eller om de tatt nån random bara sådär?? Det måste jag kolla upp,.. nyfiken som man är!! Hihihihi* Innan hadde jag tänkt läsa till coach själv, å det tänker jag senare men det kan ju va kul å testa på själv lite till innan dess=)! Jag har testat det ett par ggr innan. Får hålla tummarna att hon är bra! Hon lät inte så på telefon men shure I´ll give it a Try=) HIhihi! Först ska jag iväg till min söta vänninna L och titta på hennes Marykay grejjer* Hon har blivit hudvårdskonsulent där å återförsäljare! Kul! Så det blir väll fika å tjöta lite! Kul! Senn efter AF blir det gymmet=) Funderar på att käka sushi efteråt=) We´ll see. Känns mycket bättre idag dock! Tack för alla söta kommentarer!! Ha en fin dag!! Kraaam!


 

2009-09-08 - 09:54:18 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Coach möte på AF*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: