Vanity for Insanity?( Känsliga läsare varnas!)


Fåfänga till döds? Buhhuuu jag känner mig som en barnslig Kissie, men med det sagt betyder det inte att det är mindre synd om mig eller mitt lilla söta Pinkiefinger!! Men inte kommer jag deppa ihop för det!=) Himlars vad ont det gjorde dock1!!=( Halva nagel rycktes av!! Upp i rök å det va min nagel med inte bara lösnageln som bröts av! Gone bara sådär! Så går det när man vill göra tusen saker på samma gång å stressar!!=( Well well nu vet jag hur det känna å få fingernaglarna bort rykta allafall=/ Vanity for insanity, fåfänga till döds i sitt värsta esse,.. Jag som tyckte det skulle va kul med nya långa naglar å styla å inspireras av på gymmet! Big Nono here, nu kommer jag ihåg skönhetens baksida å den är inte vacker! Å jag som ska jobba idag=/ Hmm hoppas busungarna på jobb e snälla ikväll=)

2009-10-16 - 14:56:35 Everyday Life | (3) kommentarer | Trackbacks ()

3 kommentarer på Vanity for Insanity?( Känsliga läsare varnas!)

Postat av: JoJo http://rockdoll.devote.se

så där ser mitt vänstra fuckyoufinger typ ut oxå. ;o

skulle skära lök igår så slant jag med kniven och satte den rakt i fingret. skar av både min egna nagel och lösnageln. tror inte det blev så djupt tack vare att jag hade lösnaglar. vill inte veta hur djupt det hade blivit annars. ;o men ont som fan gjorde det i alla fall. gör ont fortfarande. ;o



hoppas du får en fin lördag kära du! :) kramar
2009-10-17 (10:06:03)

Postat av: Eleonore http://fikamed.blogg.se/

Aj! Det där ser ut att göra jävligt ont :S Men snygga naglar annars :D
2009-10-17 (10:10:44)

Postat av: Hanna http://myhistorymylife.blogg.se/

aj aj...det ser ju illa ut det där=/attans vilken otur gomman

ha en fin söndag och massa kram från moi=)
2009-10-18 (17:14:13)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: