Vilodag med städ?




Hur kan man kalla det vilodag på en söndag när man ska städa?? Har ingen aning egentligen,... Men men ett nödvändigt måste. Men lite roligare kan man ju göra städningen med rosa städredskap! Wiiiieeee=) Så nu ska jag ta några tag med dammsugaren å senn min rosa städtrasa+ golvmopp=)=)=)=)=)=)=) Wish me luck! För det kommer jag behöva!! Känner bara för att lata mej med ingenting än att städa. Finns så mkt annat kul å göra på en ledig söndag!! Men men det får jag göra som belöning efteråt=)=(=)=(=)=( Stryka ska jag göra med med mitt ljuslila strykjärn! (det får ni se en annan dag dock hinner inte ta en bild på det idag)Det gäller att glimma till det tråkiga med" Såå nu kööör vi!! Eller jag,...ooops jag är visst ensam om att städa idag?? Ehhheee å senn blir det gymmet och ut med Maui å busa=) =(=)=(=)=( + Ikväll kommer massa mysiga söndagserier på tv som jag aldrig hinner se då jag oftast jobbar söndagarna! Men men nu finally är jag ledig en söndag!! Yeeeeey!!! C- Ya!! Ha en skön söndag nu!! Kraaam!!/ Jayleene

2009-05-03 - 12:51:10 Areyanna tipsar | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Vilodag med städ?

Postat av: Hbgtjej

Ja städning är inte kul men kul att du har piffiga städredskap
2009-05-04 (08:24:39)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: