Vård av sjuk älskling<3<3<<3


Min kära sambo är hemma och har ont i ryggen idag, så idag agerar jag sjuksköterska/ Houseswife hemma=) Jag har beordrat sängen för honom idag så det var bara å sätta fart med städning å disk sedan. Solsken idag vilket är toppen! Ska gå på det jobbigaste jobbpasset idag 15.00-15.00 dvs man börjar sent å slutar sent,... or? Kanske bara jag som är trött. Inväntar posten och nagellacket så att jag kan styla naglarna innan jobb, men men posten här är alltid sen=( Så det får väll vänta as usual... men men tänker va glad ändå idag! Man får glädjas åt det lilla! Ha en fin tisdag! Ps: Glöm inte Desperate Housewifes idag=)
2009-05-19 - 12:09:09 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Vård av sjuk älskling<3<3<<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: