Vackra toner ovanför!





Vaknade tidigt imorse då sambons klocka ringde vid 06.00. Gick upp på toa å gick å la mig igen=) Såå skönt! Va dö trött trots att jag vi la oss i tid* Skönt å sova ut! Ofta har jag inte ro till det på helgerna men nu på vardagarna känns det såå lyxigt när alla andra går till jobbet=) Me like! Vaknade vid 10.30 av vackra toner från grannens piano och fina sång! Ibland irriterar det en mer än det ger men just imorse spelade hon flera vackra ballader =) Sååå vackert att vakna till!! Solen skiner utanför idag! Har precis duschat och ska klä på mig för snart kommer Maui bus på besök!! Wieee!! Som jag längtat efter den lilla skrutten! Senn blir det P-möte på jobb! Som tur är kan jag ta me mej Maui dit=) Blir en tur på bussen in bara=) Barnen på jobbet å ungdomarna älskar honom!! Perfekt!! Ha en fin dag nu!!
'
2009-05-27 - 11:21:59 Everyday Life | (2) kommentarer | Trackbacks ()

2 kommentarer på Vackra toner ovanför!

Postat av: Elina - Den svenska blondinen http://www.ensvenskblondin.se

Ja det är ju himla skönt om man kan få höra musik man gillar. Annars är det jobbigt... :) Pussssssssss
2009-05-27 (16:28:33)

Postat av: Elina - Den svenska blondinen http://www.ensvenskblondin.se

Hur går det med det sponsrade inlägget gumman? Jag skickade infon till dig va..? Hör av dig om du behöver hjälp med länkning eller så. Pussssssssssss
2009-05-27 (16:29:24)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: