Under solariehimlen!!




Wiiihoooo va kul å träna idag!! Not???? Glömde ipoden hemma å hörlurarna har jag råkat slita sönder på nått sätt??? Ingen aning?? Fråga mej inte hur??? Hihihi, allafall  min älskling överaska mej och köpte ett par nya asschysst från Sony idag=) Wow! You shouldn´t have!!<3<3<3<3<<3<3<3<<3 He´s the best!!! Sola lite senn men råka trycka in 21 min istället för 16 min hahaha. Tjejen i receptionen log när jag kom ut =) Skit trevlig tjej!! Snackar en stund när man är där! Kul! Snacka om brrruuuuun man blev!! =) Toppen!! Kanske ska ladda inför ikväll med ett skönt bad å senn fixa kvällens loook med lockar å higheeels=) Blir en drink ute allafall med en väninna=) Ha en toppen kväll!!! Kraaaaaaaaaam!!

2009-05-09 - 17:08:44 Hearth things | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Under solariehimlen!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: