Jag ska bli moster=)

                   

Wieeeeee den 17:e Juni är det beräknat! Min syster ska få sin första bebis ihop med sin man=) Guud sååå spännande!! Å idag ska vi ses=) Å fika! Så får jag känna lite på hennes stora mage=) Hon är sååå söt min syster! Ni ska få se senn=) Världens finaste! Egentligen skulle fikat bli inställt för jönköping är inte på vägen för dem då dit de skulle här i stan blev inställt, men nu kommer de förbi en snabbis allafall=) Är hon inte fantastisk min syster?? Sååå go!! Å jag som älskar bebisar** Har köpta massa massa söta presenter redan till bebisen påväg=) Wieee!!**Hon ska nog få allihop nu dock så får jag köpa fler senn** För jag kan inte hålla mig hihihihi=) Ska hoppa in i duschen nu å åka in å träffa henne i stan=) Bilderna är inte på henne dock såklar** å hon ska inte ha 3 bebbar**Utan det var bara för att jag tycker bebismagar är sååå vackra å söta=) Ha en fin dag nu! C- Ya! <3<3<<3<3


2009-05-24 - 11:32:41 Hearth things | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Jag ska bli moster=)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: