Godmorgon!





Vilken skön regnig kall morgon att vakna till!! Vi dyrkar ju solen men varför inte njuta av en stillsam molnig uppfriskande dag med?? Sov ut länge idag! Jätte härligt! Sov dålig igår på jobb, blir så dan efter då att man tar igen det när man börjar senare. Va dö trött hela dagen igår å idag känner jag me överkörd av ett tåg! Fullt upp nonstop! Men men jobbar bara idag +natt å slutar passet vid lunch imorrn å senn är jag ledig 8 dagar!! =)=)=)=)=)Jobbar hela helgen next week det är därför men ändå==)=)=)=), ledigheten borde kommit efter den långhelgen men men nu hinner jag fixa lite hemma å me bloggen! Yeeeeey!! Hur har ni det idag? Jag har precis druckit min morgonshake och krypit ned under täcket med laptopen! Nice!! Skulle tvättat idag dock men vet ni vad som låg på min säng igår när jag kom hem igår? Min nytvättade tvätt! Tusen tack till min underbara sambo!! Tack hjärtat!! Guuu va omtänksamt nu kunde jag sova ut idag istället och vila idag på förmiddagen! Se om jag får lite gjort idag dock ändå! Så ska strax bege mig upp ur sängen varma näste. Planer för dagen strykning av tvätt och lite planering inför veckan &  på jobb: Spa kväll med tjejerna, ska packa väskan full med lack och spagrejjer tills ikväll=) Ha en toppen dag nu! Kraaaaaaaaaaaaamm


2009-05-06 - 10:08:43 Hearth things | (3) kommentarer | Trackbacks ()

3 kommentarer på Godmorgon!

Postat av: Jen http://metrobloggen.se/JenniferLindberg

Haft en bra vecka hittills? :)
2009-05-06 (10:15:44)

Postat av: Foki http://foki.blogg.se/

svar: Tack så mycket! ^^ Trevligt att höra! <3



Ååh! Så härligt att få sova ut ordentligt! :)
2009-05-06 (10:16:21)

Postat av: Isabelle http://justiza.bloggspace.se

Härlig ny blogg du har skaffat. Tanken har slått mig med men eftersom jag är lite dålig på att blogga för tillf har jag lagt den tanken på is för ett tag =) Ha en bra dag!! Kram
2009-05-07 (13:21:10)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: