Dagens outfit!







*******Hej! Dagens outfit blev: Vanliga jeans och en söt cardigan!! + vackra lockar!  Suddig bild* sorry*****Tillbaks från Personalmötet =) + ärendena på stan! Träffa receptionisten från skolan jag läste vid innan vid bussen.Kul=) Senn råka jag bara går förbi den nya Märkesaffären som öppnat i stan! =( =) Tänka sig att Dolce & Gabbana skor å kläder kommer hit finally!!! Yess!! Å det är en outlet dvs priserna är märkbart reducerade! <3<3<3<3Jätte vackra grejjer! Önskar jag kunde komma i den rosa Rihanna klänningen! Men naaaa får nog vänta lite! Om några veckor kanske, öhhh några månader rättre sagt!! Hihihi om det inte är strech då=)  Tills dess får jag nöjja mej med mina vackra skor! Fanns massa fina där med å i min storlek med!!! Yess!! Stlk 35 vill säga=)Inte lätt å hitta snygga läckra pjucks i rätt strlk här i sverige eller i stan!! Ska ta ett kort på butiken en annan dag! As läckert inredd! Ska ta nått å käka nu å senn iväg till gymmet med sambon!! Inget linne idag heller=( hmmm, hoppas det kommer imorrn!!!=) Ha en fortsatt fin dag!! Hörs ikväll!

2009-05-13 - 16:03:03 Everyday Life | (3) kommentarer | Trackbacks ()

3 kommentarer på Dagens outfit!

Postat av: Elina - Den svenska blondinen http://www.ensvenskblondin.se

Pink is da shit! :)
2009-05-13 (16:35:03)

Postat av: Elina - Den svenska blondinen http://www.ensvenskblondin.se

Gud så fin du var i håret!!! Jättensnyggt!!!! Pussssssssssssss
2009-05-13 (16:35:33)

Postat av: Åsa http://www.wallmans.bloggspace.se

Fräsching!!!!! Jättefin är du och oj vad sotis jag är på ditt hårsvall!!!! :-)
2009-05-13 (20:51:27)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: