Wonderful!

******

Nu har jag tagit ett långt och skönt välgörande bad! I med den nya rosegarden bomben och princess skumbad woila spa bad!! <3 La ansiktsmask och nya hårinpackningen=) Innan det färgade  jag utväxten själv* Dabidabadooooo va vitt håret blev!! Shit nu går det verkligen inte att få blondare!! Platina helt klart!! Smörjt in mej med Jessica Simpsons underbara bananasplit bodycreme! Känner mej uberfräsch!! Har endel små ärenden i stan nu så måste iväg, ska hämta paketet med, å ikväll blir det toppen god middags mat lagat av mej=) Bildern kommer från gymmet vi tränar på Atlantis ** C- Ya sooon!!


2009-06-02 - 15:33:24 Glitter & Glamour | (3) kommentarer | Trackbacks ()

3 kommentarer på Wonderful!

Postat av: emma härnqvist/perfektion http://perfektion.blogg.se/

vill inte ha nån vanlig bikini, en sån som man ser alla andra i.. vill ha en speciell. men de är svårt att hitta den perfekta utan för stor prislapp!

2009-06-02 (21:05:07)

Postat av: Tuss http://tusshaglind.bloggspace.se

Ååh så mysigt!!! :)

Hoppas allt är bramed dej söt.

Puss
2009-06-02 (21:46:42)

Postat av: Elina - Den svenska blondinen http://www.ensvenskblondin.se

Haha ja jag tänkte väl att det var ett jäkligt underbart badrum ni hade! ;) Guuud vad mysigt det låter med både ansiktsmask och inpackning! Jag körde också inpackning idag, provade även Matrix schampot. Har ju haft det innan men det var så längesen. Doftar ju sååå gott! Puss puss gumman
2009-06-02 (22:54:24)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: