Sunshineday!



Nu skiner solen på mig igen! Sov ända tills 11.00 tiden idag=) Toppen!! En ledig natt hemma + sovmorgon idag gjorde susen! Nu känns livet mkt lättare igen! Varit på utbildning på jobb idag och fått delegering för medicinen. Njutit en stund ute av en glass i solen=) Härligt!! Nya magnum white strawberry är såå gooo!! You really should try it!!=) Ska fortsätta städningen nu å ikväll blir det gymmet med hjärtat mitt*! Ha en fin dag!!  Å passa på å njut av det underbara solskenet!!


2009-06-24 - 15:51:39 Hearth things | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Sunshineday!

Postat av: Tess [Stylish-B.se] http://stylish-b.se

Hej =) Hoppas allt är bra med dig?

Ja visst har Friis många fina väskor. Jag är i Friis heaven så fort jag ser väskor där ifrån haha.



Snacka om att jag blev sugen på glass nu.

kram
2009-06-24 (21:06:31)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: