Solskens söndag!




Godmorgon kära läsare!! Hur har ni det deenna söndag?? Solen strålar in utanför vår nya rullgardin  i sovrummet=) Trist att jag måste gå till jobbet å köra långpass på 2 dygn!! =( Hate it! Man blir sååå låst! Å jag har inte ens börjat hemma!! Lite hann vi igår i sovrummet dock men långt ifrån allt! Well well det här är sista rycket jag gör med sånna monsterpass innan sommaren=) Härligt!! Igår fick hjärtat å jag en toppen dag! Myste på stan å Ikea å senn gymma vi å fixa om hemma! + film som avslutning när vi va dötrött på att mäta å borra å fixxa med alla tavlor å rullgardiner å spegelar + annat! =) Testa Marabous nya sommar edition! Jordgubbschocklad! Förförande god!! Tur man inte är chocklateaddict å nöjjer sig med bara nån bit å inte hela kakan!! Skulle aldrig falla mig in!! Tre bitar max räcker för mej=) Or what does it för dej som deras reklam säger???=) Ha en toppen dag!!


2009-06-07 - 08:15:53 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Solskens söndag!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: