När ingen förstår,....


Känns  som vissa inte  förstår mig i min närhet just nu,... som att de inte har en aning om hur det känns, om hur jag mår och om hur allt har vänts omkull,... Smärtan jag alltid haft inom mig, besvikelsen, ångesten, oron är tusen ggr värre nu, men det går över säger de.... Klart det kommer och går, men att säga så till mig just nu det funkar inte för idag orkar jag inte.  Å idag mår jag skit! Så låt mig få göra det och låt mig va!! Jag måste få sörja min mamma på mitt sätt och må dåligt jag med för en gång skull. Det kommer kännas bättre snart det är jag säker på, men just nu gör det ont, och då orkar jag inte med allt, ... Tagit ledigt inatt från jobbet, orkar bara inte. Jag behöver lite tid ensam idag bara jag. Pratat med mina vänner och de förstår mej. Det ordnar sig, jag kommer må bättre men inte just nu bara det får ta den tid det tar. Det är inte så lätt alltid och särskilt inte när det står i tidningarna om mordet på min kära mor och allt omkring, då är det inte så lätt kan jag säga er., Och inte heller när det finns så många bitar omkring att ta tag i som rättegång och begravning och alla syskon och släkt  som sörjer och allt annat.... Jag har många minnen och frågor och många saker som inte fått något svar än. Så snälla säg inte till mig idag att skärpa till mig för jag måste få vara ledsen jag med om ens för en dag och låt mej få vara ifred om du inte orkar. Jag är alltid den positiva och starka annars, jag har klarat mej genom många strider! Jag klarar det här med men jag måste få sörja och vara ledsen så låt mig vara om du inte klarar av det. ..... Det mest fruktansvärda som kan hända har hänt, och kan du inte förstå min sorg eller smärta i detta så förstår jag inte dig heller!


2009-06-23 - 18:29:38 Friends & Family | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på När ingen förstår,....


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: