Liten olycka***



En olycka kommer sällan ensam, right??  Blev mkt med två vakna nätter i rad på nya jobbet + allt som måste fixxas innan vi åker imorgon. Jag skulle skynda mej innan jobb och fixa lite saker och skulle hämta en grejj på hyllan i garderoben, pallen jag stod på pajja å jag fastna med armen i en vass järnspik. Syns inte så mkt idag för det var en en å en halv dag senn nu,.. men ..Spiken böjde sig av trycket, aj aja aj!! Men som tur va tog den inte i någon viktig muskel utan enbart underhudsfettet på baksida arm. Jag grät lite och ringde sambon han plåstra om mig och lugna mig, senn känndes det mkt bättre. Det konstiga var att det gjorde svinont när det hände men jag brydde mej inte först utan la mig på sängen å senn såg jag blodet.... usch, tur det inte va så farligt!! Så kan det gå när inte haspen är på va...... Snyggt blåmärke fick jag med .... men men slutet gott dock!


2009-06-17 - 23:15:55 Everyday Life | (0) kommentarer | Trackbacks ()

0 kommentarer på Liten olycka***


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: