Jobberbjudande!

******

Jepp jag kommer inte hinna vara arbetslös länge inte nästa vecka!=) Jag har fått ett erbjudande om jobb i sommar ett vikariatför en som är sjukskriven från och  med nästa vecka! Intervjun är på tisdag!!! Å det ligger inte allt för långt ifrån där jag bor, man tar sig lätt dit med buss eller bil=) Toppen!! Jag visste väl att det skulle ordna sig! Det är nattjobb vikariatet gäller så jag kommer köra 13 nätter i månaden per 5 veckor* Dvs jag kan nog kombinera det med det jobbet jag har nu eller Eventuellt Makeupstore!!! Toppen!! Kunde inte bli bättre!! Känns jätte skönt!! Yeeey!!! Glad jag bliiiir!!!!! =)=)=)<3<3 Tack!!!


2009-06-05 - 13:10:04 Hearth things | (1) kommentarer | Trackbacks ()

1 kommentarer på Jobberbjudande!

Postat av: Hbgtjej

Grattis håller tummarna
2009-06-06 (08:04:38)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: